Tak takhle jsem ho koupil.
Auto původně z Rakouska, původně s veškerou dokumentací původu
a plně pojízdné. Než se dostalo ke mně, zmizely veškeré
doklady, motor, některé další díly a klíče. A teď to horší -
lak (podle slov zasvěcených ještě pěkný) obroušený až na
plech a natřený základovkou štětcem! Černé fleky kytu, které můžete
na obrázcích vidět ve většině případů schovávají rezavou díru.
|
|
|
|
|
Skončila zima a bylo třeba
obhlédnout v jakém je auto vlastně stavu. Jak se dalo očekávat,
tak skvělé to zase nebylo. Auto je v relativně dobrém původním
stavu, škoda jen, že ho nikdo a nikdy neudržoval. Pravděpodobně
moc nejezdilo, ale nebyl nikdy stříkán podvozek ani dutiny. Pod místy
pěknou původní barvou na podvozku se místy skrýval dost tenký
plech.
|
|
|
|
|
Jako vždy, jako bych to
neznal. Jak se někde píchne do karosérie, začínají se znatelně
zvětšovat díry.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Po vyspravení všech potřebných
míst nastoupila parta brigádníků z flat4.org. Původní myšlenka
na brigádníky, kteří pomohou zvrhnout auto na bok, se rychle změnila.
V šesti lidech práce na očištění podvozku přecijenom rychleji
ubývá, tak se auto zvrhlo několikrát na obě strany, bylo za
pomoci několika brusek a vrtaček s drátěnými kotouči dokonale očištěno
a pak už mi zbylo jen vzít pistoli a podvozek krásně začernit
tlumexem.
|
|
|
|
|
Kytování a broušení -
asi nejnepříjemnější práce. Musím se přiznat, dost jsem to
odflákl a znovu přitom proklínal bývalého majitele za obroušenou
původní barvu.
|
|
|
|
|
Když pominu drobné
nerovnosti a školácké chyby lakýrníka samouka při prvním pokusu
o nastříkání auta, je změna flekatého auta v "téměř
hotové" docela příjemná.
|
|
|
|
|
No a motor, další problém.
Není problém motor rozebrat a sestavit, ale k dispozici s busovým
blokem byl zrovna jen jednokanál 1300. Zatím prostě musí stačit.
|
|
|
|
|
Tak a je to. Ještě nemám
sajtny, ale na to mám celou zimu. Uvidíme se na Attacku 2005.
|
|
|
|
|
|
|
|