značení motorů Vložil prak nám odeslal(a) následující článek: - Středa, 11.01. 2006 - 13:50:15
|
Značení boxer motorů vyráběných ve VW
Boxer motory VW (od r. 1965)
typ |
objem / výkon (k) |
typ auta |
chlazení |
typ |
objem / výkon (k) |
typ auta |
chlazení |
typ |
objem / výkon (k) |
typ auta |
chlazení |
DJ |
2,1 / 112 |
T3 |
W |
CB |
1,7 / 66 |
T2 |
L |
CZ |
1,6 / 47 |
T3 |
L |
MV |
2,1 / 95 |
T3 |
W |
CA |
1,7 / 66 |
T2 |
L |
AF |
1,6 / 46 |
T2,181,11 |
L |
SS |
2,1 / 92 |
T3 |
W |
PD |
2,1 / 66 |
T3 |
W |
ACD |
1,6 / 46 |
typ1 MEX |
L |
GW |
1,9 / 90 |
T3 |
W |
CE |
1,7 / 62 |
T2 |
L |
K |
1,5 / 45 |
typ3 |
L |
SR |
2,1 / 87 |
T3 |
W |
DF |
1,9 / 60 |
T3 |
W |
C |
1,5 / 44 |
T2 |
L |
AN |
1,8 / 85 |
412 |
L |
EY |
1,9 / 57 |
T3 |
W |
H1 |
1,5 / 44 |
typ1 MEX |
L |
DH |
1,9 / 82 |
T3 |
W |
R |
1,5 / 54 |
typ3 |
L |
H |
1,5 / 44 |
T2,181,11 |
L |
W |
1,7 / 80 |
411 |
L |
X |
1,6 / 54 |
typ3 |
L |
AR |
1,3 / 44 |
T2 + typ1 |
L |
EA |
1,7 / 80 |
412 |
L |
U |
1,6 / 54 |
typ3 |
L |
AG |
1,6 / 44 |
181 |
L |
DG |
1,9 / 78 |
T3 |
W |
T |
1,6 / 54 |
typ3 |
L |
AB |
1,3 / 44 |
T2 + typ1 |
L |
EC |
1,8 / 76 |
412 |
L |
N |
1,5 / 52 |
typ3 |
L |
M |
1,5 / 41 |
typ3 |
L |
AT |
1,8 / 75 |
412 |
L |
CT |
1,6 / 50 |
T3 |
L |
AC |
1,3 / 40 |
typ1 |
L |
SP |
1,9 / 73 |
T3 |
W |
AS |
1,6 / 50 |
T2 + typ1 |
L |
L |
1,5 / 40 |
T2 + typ1 |
L |
GE |
2,0 / 70 |
T2 |
L |
AJ |
1,6 / 50 |
typ1 |
L |
F |
1,3 / 40 |
typ1 |
L |
GD |
2,0 / 70 |
T2 |
L |
AD |
1,6 / 50 |
typ1 |
L |
E |
1,3 / 37 |
typ1 |
L |
ED |
1,8 / 70 |
T2 |
L |
P |
1,6 / 50 |
typ3 |
L |
D |
1,2 / 34 |
typ1 |
L |
CV |
2,0 / 70 |
T3 |
L |
AM |
1,6 / 48 |
181/USA |
L |
A |
1,2 / 30 |
typ1 |
L |
CU |
2,0 / 70 |
T3 |
L |
AL |
1,6 / 48 |
181 |
L |
|
|
|
|
CJ |
2,0 / 70 |
T2 |
L |
AK |
1,6 / 48 |
USA |
L |
|
|
|
|
V |
1,7 / 68 |
411 |
L |
AH |
1,6 / 48 |
USA |
L |
Ostatní typy motorů použitých v T3 |
Z |
1,7 / 68 |
411 |
L |
AE |
1,6 / 48 |
USA |
L |
JX |
R1,6TD/70k |
T3 |
W |
AW |
1,8 / 68 |
T2 |
L |
B |
1,6 / 47 |
T2 |
L |
KY |
R1,8D/57k |
T3 |
W |
AP |
1,8 / 68 |
T2 |
L |
AL |
1,6 / 47 |
181 |
L |
CS |
R1,6D/50k |
T3 |
W |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
T2/T3 - transporter |
typ1 - brouk , všechna provedení |
|
L - chlazení vzduchem |
typ3 - VW 1500/1600 |
|
W - chlazení vodou |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do modelového roku 1965 (léto1964) byly motory v broucích bez označení typu, pouze s pořadovým číslem. V typu 3 (1500)
zpočátku před pořadovým číslem motoru 3-xxx atd. (pouze u jednokarburátorových
1500 ccm) od uvedení modelu 1500S v roce 1963 již měly motory označení písmenem. |
|
|
| |
| :: Související odkazy :: |
| | |
| :: Hodnocení článku :: |
|
Průměrné hodnocení: 5 Účastníků: 4
|
| |
| :: Možnosti :: |
| | |
|