Welcome to VW BROUK KLUB PRAHA

· Připomínky
· Zaslat článek

akce klubu: hory 2006/2007

Vložil Jan Peštál nám odeslal(a) následující článek: - Úterý, 25.09. 2007 - 09:46:39

Z činnosti klubuVe dnech 19. - 21. 1. 2007 se v Mikulově u Teplic uskutečnilo tradiční zimní setkání členů VW Brouk klubu Praha, na které jsem se jako veskrze drzý hoch vetřel. V pátek po práci nebyla žádná náplň a tak mě napadlo, proč se nevydat za partou stejně postižených nadšenců a nestrávit víkend v příjemném rozjímání o tom, co bylo, co se právě peče a staví a taky o tom, jaká bude nadcházející broučí sezóna.

Neboť nedisponuji žádným vzduchem chlazeným vozidlem, vyrazil jsem ve svém právě zlegalizovaném VW golfu směr Teplice. Po 120 km jsem bez bloudění dorazil do penzionu Mikuláš, který mě překvapil svou rozlehlostí. Téměř na chlup jsem se ve vjezdu do vrat setkal s pražskou kolonou, která světe div se obsahovala i dva vwzducháče a to Prakova Hráška a Westfalii s hubdachem páně Krejčíkovu. Dalšími vozy na parkovišti byla pestrá směs od Forda, M-B, jakousi ameriku až k nabroušenému Puntu pana Havrdy, které ten víkend bylo odsouzeno k tomu podat svůj vrcholný výkon.

Po ubytování následovala večeře v rozlehlé jídelně, jejíž kapacitu jsme sice nezaplnili, ale kvantita byla nahrazena kvalitou. Obsluha, poněkud ukolébaná dosud neprobuzenou zimní sezonou občas haprovala, ale nakonec se to tak nějak zvládlo. Sešla se většina skalních, což byl příslib povedeného víkendu. Společnost ve vedlejším salonu měla objednánu striptérku, za kterou čile vyrazil zuřivý fotograf Vaahaa a proto jako jediný zvěčnil tuto událost i na snímací čip svého fotoaparátu. My neviděli nic, ale celou tu událost nám zprostředkoval nadšený Vaškův výraz:-) Oslavovalo se do pozdních nočních hodin. Trošku mi chybělo promítání záznamu z akcí, když už byla velkoplošná projekce k dispozici. Druhý den, v sobotu, proběhla snídaně formou švédského stolu a plánovalo se co s načatým dnem na horách, když není sníh. Plánem bylo sejít do vesnice Hrob, sednout na vlak a projet se lokálkou na Moldavu, odkud pokračovat po hřebeni do horského hotelu s jídlem a následně odchod zpět do Mikulova. Následovala záplava desinformací, která vyústila v to, že celá skvadra znavených pražáků pak musela poslední stovky metrů na čekající a houkající motorák dobíhat.

Když jsme se celí říční usadili do motoráku, který kromě naší sebranky obsahoval asi 4 domorodce, vyrazili jsme rozvážnou jízdou, která trvala asi 20 minut. Nelze nevzpomenout společenských her jako "Tma v tunelu" a "Nezastavujeme, máme zpoždění", zkrátka srandy bylo. Bohužel, v tomto okamžiku mi zdech můj ubohý foťáček, takže další zážitky jen rukou neumělou. Z Moldavy jsme prošli lesem až k hotelu Mikuláška, kde nás schopná paní hoteliérová spasila výborným jídlem od smrti hladem. Dvaadvacetičlenná výprava ji nějak nepřekvapila, jen doufám že jí neuteče kuchař, který byl v kuchyni prvním dnem v zácviku ale celou situaci bravurně zvládl. Vřele nedoporučuji vedlejší omlácený hotel, který je těsně v sousedství a kde nám byl nabídnut mražený segedín a svíčková. Po baště a kafíčku následoval sešup asi 2 km zpět do Mikulova a následně velkoplošné promítání filmu Cars. Žel někteří členové byli pěší tůrou znaveni tak, až se jim hlavičky klimbaly ze strany na stranu. Večeře, kalení. Skvělý společenský večer.

V neděli po ránu se účastníci začali rozjíždět do domovů, jen tradiční zevlouni vytrvali a jeli domů až odpoledne, po neúspěšném pokusu o jízdu lanovkou v Krupce u Teplic. Bylo mi to líto, lanovka má skoro 2,5 km, ale zvedl se vítr a tak nám vraceli jízdné. Snad příště. Děkuju Brouk klubu za možnost se zúčastnit a někdy zase na shledanou!
Jan Peštál al. Pětišroub

:: Související odkazy ::
· Více o tématu Z činnosti klubu
· Další články od autora admin

Nejčtenější článek na téma Z činnosti klubu:
VW ATTACK 2006

Vytisknout článek Vytisknout článek

Související témata

kalendář akcí

K tomuto článku není možné vložit komentář.
:: Poslat článek :: Nastavení :: Fórum :: Připomínky

napi¹tì adminovi Jan Paul
napi¹te pøedsedovi Ale¹ Blaha
Web pohání Copyright © Redakční systém UNITED-NUKE. Všechna práva vyhrazena.